Un text nou la două mâini. De data asta (şi pentru prima dată) cu mama. A durat mai bine de o oră, pentru că aflându-ne în aceeaşi cameră n-au lipsit comentariile amuzante şi neînţelegerile poetice. Lupta dintre cine răspunde prima după ultimul vers s-a terminat fără victime. Lectură plăcută!
din tabloul
fără ramă
îşi face loc pentru plimbări o pisică neagră
ştii că nu-mi plac îl sperie pe Adi dar azi e duminică
şi-mi cresc părul să-mi readuc puterea aia magică de care
nimeni nu ştie
îmi spune Eliza
îşi face loc pentru plimbări o pisică neagră
ştii că nu-mi plac îl sperie pe Adi dar azi e duminică
şi-mi cresc părul să-mi readuc puterea aia magică de care
nimeni nu ştie
îmi spune Eliza
sunt neagră
şi am tot să mă leg jur împrejur
de oamenii-păsări
uite cum îmi întorc ochii număr drumurile trenului
dar calea ferată vine din mine şi
toate culorile se pierd unde începe
acelaşi tablou fără ramă
oamenii din casa asta n-au înţeles încă
Eliza îşi coase haină să iasă din dormitorul mic al lor
nici măcar copiii nu mai privesc peretele roz
uite cum îmi întorc ochii număr drumurile trenului
dar calea ferată vine din mine şi
toate culorile se pierd unde începe
acelaşi tablou fără ramă
oamenii din casa asta n-au înţeles încă
Eliza îşi coase haină să iasă din dormitorul mic al lor
nici măcar copiii nu mai privesc peretele roz
şi-s mai
singură decât am fost toată viaţa mea
în cei trei
sute patruzeci de ani de moarte
din camera
asta
toate
ieşirile se deschid odată cu luna
de fiecare
dată cobor în stradă
să văd locuri
şi urme pentru mâine
dar lumea
asta-i ca o piaţă în care
toate-s
bune şi nimic nu-i bun
îţi vând dimineţi care nu costă nimic din
îţi vând dimineţi care nu costă nimic din
ce-ţi
doreşti cu adevărat
Eliza, îmi
vorbeşte pisica,
tabloul în
care stai nu-ţi este casă pentru ochi
învăţ să mă
nasc dar ridurile îmi zic că-s prea
adânci
pentru uter
femeile-şi
doresc copii, Eliza,
nu pisici nu
oameni nu singurătăţi
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
critica perfecţionează