| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

duminică, 22 august 2010

# abia mă abţin..

sfîrcuri de moarte ies în ochii mei
de trei zile mă irită tot ce ţine de viaţă
abia mă abţin să nu urlu, să nu plîng, să nu mor
încap în toate muchiile cerului cu dumnezeu
rugăciunile atîrnă pe dreapta pieptului
nimeni nu mă aude, nici că aş vrea să fiu auzită
tăcerea mea plînge la toate colţurile lumii
macabră e singurătătea
o, şi cum zbiară în mine bestii!
azi sîcîi lumea cu o evadare
„vreau să plec undeva”
abia mă abţin să nu urlu, să nu plîng, ...
să mor e prea simplu

8 comentarii:

  1. eu in locul tau eram mai hotarat.... abia apoi scriam pe blog : "am murit, nu pot sa scriu poezele"

    'ai ca-i logic

    RăspundețiȘtergere
  2. dar mie mi-a placut. e gloomy.
    kaose, poeziile se scriu inainte sa mori si sunt citite dupa aia. tu daca bei furadan, scrii biletu de adio inainte sau dupa ce mori? ce draq fumezi acolo?

    RăspundețiȘtergere
  3. Continua sa scrii. Nu e rau. Poate ajungi ca Aura Maru.

    RăspundețiȘtergere
  4. da de ce ca aura maru? mai bine ajunge ca inna! ca imi place mai mult inna.

    dia, continua sa scrii. poate ajungi o nevasta buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. de unde atîta ironie în voi ? ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. mă bucură vizita ta. mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un strigat catre evadare!
    Eu, ,,abia ma abtin" sanu recitesc acest poem.

    Bravo!

    mf

    RăspundețiȘtergere

critica perfecţionează