| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

marți, 10 martie 2015

album

când ajungi te îmbrăţişează
şi te sărută de trei ori
cu pauze lungi de la un obraz la altul
ca să te vadă la faţă

bunica mă întreabă despre oraş
ca despre o femeie

ce să-i mai povestesc?
pescăruși albi au invadat într-o zi cu soare
partea râului dinspre mine
mirosea a mare şi oamenii numărau în tăcere
cei 90 de kilometri până la plajă

poate o fi marea din femeia
care le arunca firimituri de pâine?

bunicu' mă întreabă despre vânt şi ploi
apoi cu mantoul lui Prospero în spate
îmi povestește despre cum a zburat la baikal

îmi cere să-l ascult de fiecare dată
când privesc pe geam sau prin casă
dau din cap şi-i zâmbesc
"te ascult"

ei ţin post
carne nu mănâncă zic să se uşureze
c-or fi mai uşori de dus la ţintirim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

critica perfecţionează