| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

joi, 29 mai 2014

adieu

pe malul Odrei dimineaţa 
ţi-e frică să mă săruţi 
şi vorbim despre voci 
 vezi că tot o fi legat de buze 

cântăm împreună ca gheara 
pisicii care-şi întinde laba pe tablă 
dar vagabondului care trece la fiecare răsărit 
pe aceeaşi cărare
îi place să ne asculte 
vrei să i te prezint? 

şi mă săruţi 
iar coloana mea vertebrală 
se îndoaie în iarbă 
ca spicul de grâu într-o adiere de vânt 
pentru că e prima şi ultima oară când ne vedem 
dragul meu 
ritmul latino şi mâinile care ştiu să conducă 
sunt mai puternice decât vodca băută 
patru ore mai devreme 
prea verzi copacii, îţi spun 
în timp ce tu muşti florile de salcâm 
de la gulerul rochiei mele 
n-am zis eu că-s bune?

dar începe să plouă 
nu-mi placi nu te iubesc cine eşti? 
şi fug după vagabondul cu sacul în spate 
să-i cer o brichetă 
- ia-o, e pentru tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

critica perfecţionează