| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

luni, 11 august 2014

de pe malul drept al Nistrului

boxele casetofonului vechi la care ascultam
Asia şi nopţile de vară când eram de vârsta lu' frate-meu
mă urmăresc ca doi ochi larg deschişi

de-atâta verde, parc-aş fi în junglă
îi zic mamei
tolănită cu picioarele-n sus
am descoperit vinovatul insomniei mele
din noaptea cu lună plină
pasărea care şi-a făcut cuib la balconul meu
compensează o lipsă

încerc să prind apusul soarelui printre frunze
mijindu-mi când un ochi când altul
"dragi radioascultători, bună seara"
casetofonul vechi cu ochii larg deschişi
îmi povesteşte despre rusia şi ucraina.

fiţi buni, vă rog,
mie să-mi daţi dragoste,
nu război!

Un comentariu:

critica perfecţionează