| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Exercițiu literar. Vineri la cenaclu.

Am amestecat cuvintele care alcătuiesc poezia Dorul de Lucian Blaga și am scris propriul nostru text încercînd să adăugăm cît mai puține cuvinte de care am avea nevoie. Ce mi-a ieșit mie:

Cu palmele șoptești dorul
din care înfloresc veșnicii.
Îmi spui: cine ești, tu, femeie?
și beau din sufletul tău
ca și cum mugurii plini s-ar zbate
la porțile verzi.
Mai cântă-mi de dor,
să te ascult!

Vezi, ne ard clipele și obrajii.
De dor,
aș fi mare
și-aș fi pământ
sau chiar amândouă odată.
De dor,
stăm de parcă ar ieși inima
să ne cuprindă.
De dor, iubitule, de-un dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

critica perfecţionează