| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

duminică, 14 noiembrie 2010

# AK-103 ne umple

în paharele de şampanie topim lumînări
să ne înfundăm urechile cu ceară

lumea curge invers proporţional

îţi storc lămîi pe buze şi-ţi silabisesc prin forţe dinlăuntru
că azi cerul e singura noastră viaţă

căprioare se revarsă din mine pe coapsele tale
AK-103 ne umple trupul cu gloanţe
fericirea ucide
şi eu îmi doresc moartea asta

5 comentarii:

  1. Îmi place versul ăsta: "căprioare se revarsă din mine pe coapsele tale". Încearcă să legi mai coerent ideile şi să scrii mai modern (trebuie să citeşti multă poezie contemporană). Am găsit versuri foarte bune în poemele tale, ceea ce dovedeşte că ai talent, dar trebuie să câştigi mult în prospeţime şi abilitate. Romanticul de azi trebuie să folosească în poezie limbajul actual (aşadar, fără cupe, dinlăuntru, fericiri care ucid, fulgi care se-aşează pe buze ca-ntâiul sărut, amor etc.; ah, sunt şi situaţii unde e nevoie de aşa ceva, când scrii într-o cheie ludică sau nu ştiu cum, dar, în general, acest limbaj nu trebuie să dea tonul.
    P.S. - Mi se pare destul de neprietenos faptul că fiecare comentariu trebuie să fie, înainte de a fi postat, acceptat de tine, asta poate însemna că nu accepţi părerile negative. Dacă cineva foloseşte cuvinte jignitoare îi poţi şterge dupa aceea comentariul. Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. dle, Ciprian, vă mulţumesc mult pentru sfaturi şi sugestii. sunt foarte necesare şi îmi pare bine că aţi ales să-mi scrieţi şi mie.

    am ales opţiunea de a aproba comentariile pentru ca să pot vedea cînd apare unul nou. de exemplu, dvoastră mi-aţi scris la un poem din pagina a 2 şi avea să rămînă doar postat, nu şi citit de mine. aşa se poate întîmpla cu oricare altul, iar eu nu am timp să verific toate postările.
    şi apoi.. mai sunt mesajele spam, care irită.
    sper că m-aţi înţeles.
    merci mult.

    diana

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere! Desigur, e posibil ca parerile mele sa fie gresite. In fine, sper, totusi, ca ele sa-ti fie de ajutor. Eu, la varsta ta, nu am avut cu cine sa vorbesc si am cam batut pasul pe loc.

    Hm, nu m-am gandit ca aproband comentariile poti vedea cine ti-a scris. Iertare!

    Te rog, spune-mi Ciprian. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

critica perfecţionează