| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

sâmbătă, 8 mai 2010

# infernala senzație

infinitivul existenţei
joacă o partidă de şah teribil cu moartea

confuzia jocului tensionat şi
psihoza iluziilor
mă făce să oscilez beată de conştiinţă
între două idei:

viaţa e de prisos cărnii mele,
sau carnea-mi e de prisos vieţii

cineva mi-a decupat partea din spate a capului
ca să nu ucidă legătura trupului cu creierul
pe care l-au deportat în bezna humei
lăsînd un nerv să atîrne prin spaţiu

viermii ideatici şi-au pierdut concepţia
ca să-mi gîdile cu neghiobie raţiunea,
iar bursucii disperării curînd o să mă ia drept hrană

deprimarea m-a hipnotizat cu privirea ei seducătoare
şi acum nu-mi mai pot întreţine circulaţia versurilor

inima îmi pompează ideea nefiinţei
şi eu strig înăbuşit lumii pentru ajutor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

critica perfecţionează